#ПитанняВідповіді
Національна служба здоров’я України продовжує відповідати на поширені питання, які ви нам залишаєте.
Що робити закладу, якщо в лікарні сталася прикра ситуація через дію медичного персоналу і ця історія розлетілася по всім місцевим паблікам?
Важливо пам’ятати, що в момент кризи ви опинитесь саме на тому рівні своїх можливостей, якими ви запаслись заздалегідь.Тому краще здійснити підготовку до кризових явищ завчасно, аби мати чіткий, пропрацьований алгоритм дій закладу на випадок кризових комунікацій. Як його створити та яких помилок можна уникнути, ви можете дізнатися на онлайн-курсі «Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я».
Чи обов'язково наймати зовнішню компанію для розробки бренду закладу?
Ні, заклад це може зробити самотужки, якщо чітко сформулює запит, що він хоче представити у бренді за допомогою 5 кроків, а саме: Крок 1 Визначення цільової аудиторії, Крок 2 Аналіз конкурентів, Крок 3 Визначення інтелектуальної складової бренду, Крок 4 Створення впізнаваного брендингу та розробка брендбуку. Кожен крок є відповідями на ключові питання, що стосуються наповнення і сенсів вашого бренду - яка має бути Місія, Візія, Цінності та Цілі, а також Користь.
Більше інформації про розбудову комунікаційної системи закладу ви можете знайти в онлайн-курсі "Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я", який доступний за посиланням https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=198
Стежте за новинами на каналах Академії НСЗУ, де ви дізнаєтеся про нові курси та матеріали:
Телеграм канал - https://t.me/academy_NSZU
Вайбер канал - bit.ly/3ErX5uw