Яку інформацію пацієнти можуть отримати у контакт-центрі НСЗУ
З початку року контакт-центр НСЗУ «16-77» отримав понад 36 тисяч дзвінків, з них - 56,3% від пацієнтів.
У Національній службі здоров'я України нагадали, яку інформацію можна там отримати:
1) Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
2) Роз’яснення як діяти, якщо в лікарні вимагають гроші?
3) Інформацію, де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра або лікарню, яка має договір з НСЗУ на амбулаторний пакет.
4) Адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір з НСЗУ.
5) Пояснення як працює програма “Доступні ліки” та які ліки можна отримати безоплатно?
6) Список препаратів, які включені до програми “Доступні ліки”?
7) Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.
Інші випадки.
Зауважимо, щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому, потрібно телефонувати до нього безпосередньо.
Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайті https://eliky.in.ua/ або зателефонувавши в місцевий департамент охорони здоров'я.
Контакти сімейного лікаря, з яким пацієнт має декларацію, можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.
Щодо робіт МСЕК - інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де вони працюють.