Як оформити пенсію під час воєнного стану?
Відповідно до статті 44 Закону, призначення пенсії здійснюється за особистим зверненням особи або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заяву про призначення пенсії можна подати зокрема:
Через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) разом зі сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їхнього змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).
Користувачу, який зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою КЕП, надається можливість сформувати та подати заяву на призначення пенсії, а саме:
заповнити заяву на призначення пенсії;
відповісти на питання анкети-опитування для визначення документів, скан-копії яких необхідно надати;
прикріпити скан-копії документів, наявних у користувача.
Далі користувач отримує екранну форму з заявою на призначення пенсії, в якій надається можливість:
подальшого редагування заяви;
формування друкованого образу заяви та анкети-опитування;
підпису заяви КЕП та її відправки до ПФУ.
Після редагування (за потреби), підпису заяви КЕП та відправки до ПФУ за результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на веб-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.
Детальніше за посиланням: https://cutt.ly/5MU2YFr