Виконавчий апарат Вінницької районної ради
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради затверджена рішенням 1 сесії районної ради 8 скликання №10 від 24 листопада 2020 року «Про затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради».
Структура та чисельність виконавчого апарату
районної ради
Керівництво | ||
1. Голова районної ради | 1 шт.од. | |
2. Заступник голови районної ради
| 1 шт.од.
| |
3. Керуючий справами виконавчого апарату районної ради | 1 шт. од. | |
Разом | 3 шт.од. | |
Відділ патронатної служби | ||
Начальник відділу | 1 шт.од. | |
Радник голови районної ради | 3 шт.од. | |
Разом | 4 шт.од. | |
Відділ організаційного, інформаційного забезпечення діяльності ради | ||
1. Начальник відділу | 1 шт.од | |
2. Головний спеціаліст | 3 шт.од. | |
Разом | 4 шт.од. | |
Відділ комунальної власності | ||
1.Начальник відділу | 1 шт.од. | |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. | |
Разом | 3 шт.од. | |
Відділ правового та кадрового забезпечення | ||
1. Начальник відділу | 1 шт. од. | |
2. Головний спеціаліст | 3 шт.од. | |
Разом | 4 шт.од. | |
Відділ фінансово-господарського забезпечення | ||
1. Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 шт.од. | |
2. Заступник начальника відділу | 1 шт. од. | |
3 Головний спеціаліст-бухгалтер | 1 шт.од. | |
4. Спеціаліст | 1 шт.од. | |
5. Завідувач господарством | 1 шт.од. | |
6.Прибиральниця | 1 шт.од. | |
7.Двірник | 0,5 шт.од. | |
5. Водій | 2 шт.од. | |
Разом | 8,5 шт. од. | |
Всього | 26,5 |
Виконавчий апарат районної ради здійснює свою діяльність відповідно до Положення про виконавчий апарат, яке затверджено рішенням 2 сесії районної ради 5 скликання №13 від 01.06.2006 року.
Зміни до Положення про виконавчий апарат районної ради внесено наступними рішеннями:
- Рішенням 7 сесії районної ради 6 скликання №175 від 16.06.2011 року.
- Рішенням 12 сесії районної ради 6 скликання №16 від 10.01.2012 року.
Структура та чисельність виконавчого апарату
районної ради
Керівництво | |
1. Голова районної ради | 1 шт.од. |
2. Заступник голови районної ради 3. Керуюча справами виконавчого апарату районної ради | 1 шт.од.
1 шт.од. |
4.Секретар | 1 шт.од. |
Разом 4 шт.од. | |
Відділ організаційного, інформаційного | |
1. Начальник відділу | 1 шт.од |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
Разом | 3 шт.од. |
Відділ комунальної власності, розгляду | |
1. Заступник керуючого справами, начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
Сектор правового | забезпечення |
3. Завідувач сектору правового забезпечення | 1 шт.од. |
Разом | 4 шт.од. |
Відділ фінансово-господарського забезпечення | |
1. Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст з ведення бухгалтерського обліку 3. Завідувач господарства 4. Прибиральниця 5. Двірник | 1 шт.од.
1 шт.од. 1 шт.од. 0,5 шт.од. |
Разом | 4,5 шт. од. |
Всього | 15,5 |
Рішенням 28 сесії районної ради 7 скликання №167 від 29 червня 2017 року «Про затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради» внесено зміни до структури та чисельності виконавчого апарату районної ради.
Структура та чисельність виконавчого апарату
районної ради
Керівництво | |
1. Голова районної ради | 1 шт.од. |
2. Заступник голови районної ради 3. Заступник керівника апарату, керуючий справами виконавчого апарату районної ради | 1 шт.од. 1 шт.од. |
4.Секретар | 1 шт.од. |
Разом 4 шт.од. | |
Відділ організаційного, інформаційного забезпечення діяльності ради | |
1. Начальник відділу | 1 шт.од |
2. Головний спеціаліст | 3 шт.од. |
Разом | 4 шт.од. |
Відділ економічного аналізу, комунальної власності та розгляду звернень громадян | |
1. Заступник керуючого справами, начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
Разом | 3 шт.од. |
Відділ фінансово-господарського забезпечення | |
1. Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст з ведення бухгалтерського обліку 3. Завідувач господарства 4. Прибиральниця 5. Водій 6. Двірник | 1 шт.од. 1 шт.од. 1 шт.од. 1 шт.од. 0,5 шт.од. |
Разом | 5,5 шт. од. |
Всього | 16,5 |
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради затверджена рішенням 2 сесії районної ради 7 скликання №12 від 26 листопада 2015 року «Про затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради», зі змінами, внесеними рішеннями 4 сесії районної ради 7 скликання №60 від 24.12.2015 року «Про внесення змін до рішення 2 сесії районної ради 7 скликання №12 від 26.11.2015 року «Про затвердження стуктури і чисельності виконавчого апарату районної ради», 8 сесії районної ради 7 скликання №125 від 11.05.2016 року «Про внесення змін до рішення 2 сесії районної ради 7 скликання №12 від 26.11.2015 року «Про затвердження стуктури і чисельності виконавчого апарату районної ради».
Структура штату районної ради та її виконавчого апарату
Керівництво | |
1. Голова районної ради | 1 шт.од. |
2. Заступник голови районної ради | 1 шт.од. |
Разом | 2 шт.од. |
Відділ організаційного, інформаційного, матеріально - технічного забезпечення діяльності ради
| |
1. Керуючий справами виконавчого апарату районної ради, начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
3. Провідний спеціаліст | 1 шт. од. |
4. Завідувач господарства | 1 шт. од. |
5. Прибиральниця | 1 шт. од. |
6. Водій | 1 шт. од. |
7. Двірник | 0,5 шт. од. |
Разом | 7,5 шт.од. |
Відділ правового забезпечення діяльності ради, комунальної власності та розгляду звернень громадян
| |
1. Начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
Разом | 3 шт.од. |
1. Головний бухгалтер | 1 шт.од. |
2. Секретар керівника | 1 шт.од. |
Разом | 2 шт.од. |
Всього: | 14,5 шт.од. |
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради затверджена рішенням 30 сесії районної ради 6 скликання №144 від 10 липня 2014 року «Про затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради».
В свою чергу, кожний відділ виконавчого апарату районної ради здійснює діяльність відповідно до Положень про відділи, затверджені головою районної ради.
СТРУКТУРА
ШТАТУ РАЙОННОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ
Керівництво | |
1. Голова районної ради | 1 шт.од. |
2. Заступник голови районної ради | 1 шт.од. |
3. Керуючий (а) справами | 1 шт.од. |
Разом | 3 шт.од. |
Приймальна | |
1. Секретар керівника | 1 шт.од. |
Разом | 1 шт.од. |
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради, аналізу районних програм та бюджету
| |
1. Начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
3. Провідний спеціаліст | 1 шт.од. |
Разом | 4 шт.од. |
Відділ правового забезпечення діяльності ради, комунальної власності та розгляду звернень громадян
| |
1.Начальник відділу | 1 шт.од. |
2. Головний спеціаліст | 2 шт.од. |
Разом | 3 шт.од. |
Відділ фінансово - господарського забезпечення діяльності ради
| |
1. Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 шт.од. |
2.Завідувач господарства | 1 шт.од. |
3.Прибиральниця | 1 шт.од. |
4.Водій | 2 шт.од. |
5.Двірник | 0,5 шт.од. |
Разом | 5,5 шт.од. |
Всього | 16,5 шт.од. |
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради затверджено рішенням 15 сесії районної ради №136 від 03 липня 2012 року «Про затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради».
Виконавчий апарат районної ради здійснює свою діяльність відповідно до Положення про виконавчий апарат, яке затверджено рішенням 2 сесії районної ради 5 скликання №13 від 01.06.2006 року.
Зміни до Положення про виконавчий апарат районної ради внесено наступними рішеннями:
- Рішенням 7 сесії районної ради 6 скликання №175 від 16.06.2011 року.
- Рішенням 12 сесії районної ради 6 скликання №16 від 10.01.2012 року.
В свою чергу, кожний відділ виконавчого апарату районної ради здійснює діяльність відповідно до Положень про відділи, затверджені головою районної ради: