Проведено перші заняття в Школі «агентів змін»

14.11.18

Зараз в українському суспільстві є великий запит на зміни, а ще більший – на людей, які можуть почати ці зміни – кожен на своєму рівні відповідальності і в своїй сфері. Але яку б галузь чи напрямок не обрати, завжди можна знайти цих «агентів», які попри зовнішній тиск, брак ресурсів і підтримки, роблять своє середовище та країну кращими. Що стосується сфери освіти, то в суспільстві є звичка критикувати українську систему освіти, і для цього є причини – вона неповоротка, забюрократизована, доволі корупційна і досі демонструє забагато радянських паттернів виховання. А щоб вона перестала бути такою, то в першу чергу, педагог має продемонструвати свою готовність до змін. А його готовність стати агентом змін конкретизується у професійних знаннях і вміннях, здатності до рефлексії та активного творення нового знання, які доповнюються вмінням співпрацювати на єдину мету та мати спільну відповідальність за результати діяльності.

Бути вчителем – це мистецтво, яке має розвиватись протягом всієї педагогічної діяльності. Результат цієї діяльності – покоління, що здатне приймати нові рішення, змінювати життя суспільства, творчо мислити, бути відповідальними, активними, адже від майстерності вчителя залежить усвідомлення дитиною призначення її в житті, сприяння розвитку   компетентностей учнів у рамках навчальних предметів. Перед учителем, також, стоїть завдання підготувати дітей до самостійності у здобуванні знань та вмінь. Саме мобільність професії вчителя, постійне життєнавчання має допомогти в змінах освітнього простору, а саме у створенні такого закладу, який поєднуватиме в собі теоретичні та практичні знання та вміння.

Результати змін у суспільстві залежать визначальною мірою від особистого потенціалу вчителів та здатності закладів освіти сприяти успішному навчанню учнів. Що має знати та вміти сучасний вчитель та які методики використовувати, щоб краще розуміти дітей? Як не боятися реформ, розуміти цифрове покоління дітей та правильно їх мотивувати?

Саме тому, Комунальною установою «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» Вінницької районної ради у стінах Сосонської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів було проведено перші заняття в Школі «агентів змін» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Вінницького району. Протягом двох днів, методистами вищезазначеного закладу, 30-31 жовтня, було проведено шість творчих майстерень різної форми, теми та спрямування. У перший день роботи Школи проходило 3 творчих майстерні:

1. «12 кроків до «Зеленої школи», яку провела методист КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Лариса Степанець.

2. «Самоосвіта сучасного вчителя» – методист КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Аліна Дмитрук.

3. «Таймменеджмент у роботі педагога загальноосвітнього закладу» – методист КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Людмила Юрченко.

Наступного дня теж було проведено три творчих майстерні:

1. «Протидія цькуванню (булінгу). Покрокова інструкція, яку провела методист КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Тетяна Григораш.       

2. «Використання сервісу Google Classroom для управління освітнім процесом. Навчання з Edmodo-соціальною мережею, створеною спеціально для учасників освітнього процесу» – методист  КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Аліна Дмитрук.

3. «Використання он-лайн сервісів для створення дидактичних матеріалів – методист  КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР Людмила Ковальчук.

Заняття в Школі «агентів змін» були організовані таким чином, щоб кожен педагог, який брав участь в роботі Школи, мав змогу відвідати протягом дня дві творчих майстерні. Педагогу сьогодні потрібно володіти особливими навичками, щоб крокувати в ногу з часом і залишатися цікавим і затребуваним фахівцем, який крім формальної освіти володіє ще й практичним застосуванням знань та навичок. Тому колектив районного методичного центру закладів освіти і в подальшому буде спрямовувати свої зусилля, використовуючи свій професійний потенціал, на організацію такого методичного супроводу педагога, який сприяв би професійному та особистому зростанню освітянина, а також сприяв підвищенню його соціального статусу.

Вчитель має бути готовий до змін кожного дня. Освіта – це завжди незакінчений процес, як недобудований міст у майбутнє.

Отож до нових зустрічей на наступних заняттях у Школі «агентів змін»!

Повернутись
Голова районної ради
Сітарський Сергій Миколайович

Зараз немає петицій на які триває збір підписів

Переглянути всі петиції »

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація