Правовий центр інформує про право на отримання допомоги по частковому безробіттю

12.05.20

Постановою Кабінету Міністрів України було затверджено Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Нагадуємо! Право на отримання допомоги по частковому безробіттю мають роботодавці з числа суб’єктів малого та середнього підприємництва, які:

➖зупинили/скоротили діяльність через карантин,

➖сплачували ЄСВ протягом останніх 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, за найманих працівників, з якими не припинені трудові відносини на дату подання звернення до центру зайнятості.

Право на допомогу не мають працівники, які отримують пенсію або працюють у роботодавця за сумісництвом.

Покрокова інструкція надання допомоги:

☑️ ВИБІР ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ

Роботодавець протягом 30 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності, звертається до центру зайнятості за місцем сплати ЄСВ. Для уточнення місця сплати ЄСВ скористайтеся «Електронним кабінетом» на сайті ДПС.

☑️ ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

До пакету входить:

1) заява у довільній формі (у якій також зазначається інформація про належність роботодавця до суб’єктів малого або середнього підприємництв, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів);

2) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (у яких зазначається: ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера);

4) довідку про сплату ЄСВ за останні 6 місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою ДПС.

☑️ ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів:

- у скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал);

- поштовим відправленням (оригінал);

- на e-mail центру зайнятості (у форматі скан-копії);

☑️ ПЕРЕВІРКА ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Протягом 3 робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів, наданий роботодавцем, на відповідність та відсутність помилок. У разі виявлення помилок повідомляє роботодавця, який має право протягом 5 робочих днів надати виправлений пакет документів.

☑️ УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ

Протягом 3 робочих днів відповідний центр зайнятості зобов’язаний прийняти рішення стосовно надання допомоги.

☑️ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Протягом 3 робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір (відповідно до Додатку 1 Порядку) з роботодавцем про надання допомоги. Якщо роботодавець подав пакет сканованих документів, то при укладенні договору він надає їх оригінали.

☑️ ПЕРЕРАХУНОК КОШТІВ РОБОТОДАВЦЮ

Щомісяця роботодавець надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу. Центр зайнятості протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю.

☑️ ВИПЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ

Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.

Контактна інформація Вінницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги: (0432) 36 01 80, 38 (098) 00 26 774, 38 (098) 67 87 593; електронна адреса: vinnytsya1.vinnytsya@legalaid.vn.ua

Повернутись
Голова районної ради
Закревська Тетяна Петрівна

Зараз немає петицій на які триває збір підписів

Переглянути всі петиції »

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація